Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...
Βοηθήστε κι εσείς τους ασθενείς γύρω σας στέλνοντας στο e-mail: - s.orthodoxias1@gmail.com - ή συμπληρώνοντας στην φόρμα επικοινωνίας, τα ονόματα ασθενών και σημειώστε και την ασθένειά τους, προκειμένου να τους μνημονεύουμε στις Ιερές Ακολουθίες και Παρακλήσεις της Παναγίας μας... γίνε κι εσύ ένας κρίκος της ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ!!!

Προτεινόμενη ανάρτηση

"Φεύγω από εδώ " - Προφητεία της Παναγίας Βασίλισσας

Στην Αποκάλυψη διαβάζουμε:  « Και εβλήθη ο δράκων, ό όφις ό μέγας ό αρχαίος, ό καλούμενος Διάβολος και ό Σατανάς, ό πλανών την οικουμένη όλην, εβλήθη εις την γήν, και οι άγγελοι αυτού μετ' αυτού εβλήθησαν» ('Αποκ. ΙΒ' 9). Στην πάλη του με τον αρχάγγελο Μιχαήλ, ό Σατανάς νικήθηκε και έτσι, αυτός ό «δράκων, ό όφις ό μέγας, ό καλούμενος Διάβολος», ρίχτηκε στη γη ηττημένος, μαζί με όλες τίς σκοτεινές του δυνάμεις. Δε θα πάψει, ωστόσο, ποτέ, να επιχειρεί τον πόλεμο κατά του Θεού, στο πρόσωπο των ανθρώπων. Και μόλις ό Θεός έπλασε τους πρώτους ανθρώπους, έγινε κιόλας, ή πρώτη έφοδος. «Χτύπησε» ό Σατανάς με τη μορφή του φιδιού. Και πώς τα κατάφερε; Γνωστό το τέχνασμα του με την υπόσχεση της ισοθείας. «Και έσεσθε ως θεοί»! Αυτό ήταν το ευαγγέλιο του «όφεως». Αυτή ήταν ή γοητευτική υπόσχεση του Σατανά. Και ή αυτονομία αυτή του ανθρώπου, υπήρξε και ή καταστροφή του. Από τότε, ό «όφις ό αρχαίος», θ' αντιστρατεύεται για πάντα το έργο του Θεού. Ότι κακό πια θα γίνεται στον κόσμο, θα

Μέγας Αντώνιος: Αν θέλεις, είσαι δούλος των παθών, αν πάλι θέλεις, είσαι ελεύθερος απ' αυτά!

Αμαρτήματα  δεν  είναι  όσα  γίνονται  κατά  φύση, αλλά  πονηρά  είναι  εκείνα  που  γίνονται  από  την  προαίρεση  του  ανθρώπου.
Π.χ.  δεν  είναι  αμαρτία  το  να  τρώει  ο  άνθρωπος, αλλά  το  να  μην  τρώει  με  ευχαριστία, κοσμιότητα  και  εγκράτεια  ώστε  να  κρατά  το  σώμα  του  στη  ζωή  χωρίς  κανένα  πονηρό  υπολογισμό.
Ούτε  το  να  βλέπεις  αθώα  είναι  αμαρτία, αλλά  το  να  βλέπεις  με  φθόνο, υπερηφάνεια  και  απληστία. 

Επίσης  το  να  μην  ακούς  υπομονετικά, αλλά  με  οργή  και  θυμό, το  να  μην  καθοδηγείς  τη  γλώσσα  σου  σε  ευχαριστία  προς  το  Θεό  και  προσευχή, αλλά  να  κατηγορείς  τούς  άλλους, και  το  να  μην  απασχολείς  τα  χέρια  σου  στην  ελεημοσύνη, αλλά  σε  φόνους  και  αρπαγές. 
Έτσι  κάθε  μέλος  του  σώματος  αμαρτάνει  με  το  να  εργάζεται  παρά  το  θέλημα  του  Θεού  και  με  τη  θέληση  του  ανθρώπου  τα  πονηρά.
Αν  θέλεις, είσαι  δούλος  των  παθών, αν  θέλεις, είσαι  ελεύθερος  και  δεν  θα  υποκύψεις  στα  πάθη. Γιατί  ο  Θεός  σε  έκανε  αυτεξούσιο. Και  όποιος  νικά  τα  πάθη  της  σάρκας  στεφανώνεται  με  την  αφθαρσία.  Αν  δεν  υπήρχαν  τα  πάθη, δεν  θα  υπήρχαν  αρετές, ούτε  στεφάνια  που  χαρίζονται  από  το  Θεό  στους  άξιους.
Εκείνοι  που  δεν  βλέπουν  το  συμφέρον  τους  αν  και  γνωρίζουν  το  αγαθό, έχουν  τυφλή  την  ψυχή  τους  και  έχει  πωρωθεί  η  διακριτική  δύναμή  τους. Αυτούς  δεν  πρέπει  να  τούς  προσέχομε, για  να  μην  πέσομε  κι  εμείς  στα  πάθη  τους  από  απρονοησία  μας, σαν  τυφλοί.
Εναντίον  εκείνων  που  αμαρτάνουν  δεν  πρέπει  να  θυμώνομε  και  αν  ακόμη  διαπράττουν  εγκλήματα  άξια  τιμωρίας. Για  χάρη  του  ιδίου  του  δικαίου  όμως  πρέπει  να  επαναφέρομε  όσους  σφάλλουν  και  να  τούς  τιμωρούμε  αν  τύχει, είτε  μόνοι  μας  είτε  μέσω  άλλων, αλλά  δεν  πρέπει  να  οργιζόμαστε, γιατί  η  οργή  ενεργεί  σύμφωνα  με  το  πάθος, δεν  κρίνει  σωστά  και  δε  βλέπει  το  δίκαιο. Γι  αυτό  ούτε  κι  εκείνους  που  δείχνουν  υπερβολική  ευσπλαχνία  προς  όσους  σφάλλουν  πρέπει  να  τούς  παραδεχόμαστε, αλλά  οι  κακοί  πρέπει  να  τιμωρούνται  για  το  καλό  και  τη  δικαιοσύνη  και  όχι  σύμφωνα  με  το  πάθος  μας  της  οργής.
Μόνο  ότι  αποκτά  η  ψυχή  είναι  σίγουρο  και  αναφαίρετο. Και  αυτό  είναι  η  ενάρετη  και  αρεστή  στο  Θεό  ζωή  και  η  γνώση  και  τα  καλά  έργα.  Ενώ  ο  πλούτος  είναι  τυφλός  οδηγός  και  ανόητος  σύμβουλος, οδηγεί  στην  απώλεια  την  αναίσθητη  ψυχή  του  εκείνος  που  μεταχειρίζεται  τον  πλούτο  με  κακό  και  φιλήδονο  τρόπο.
Πρέπει  οι  άνθρωποι  η  τίποτε  το  περιττό  να  μην  αποκτούν, η  αν  έχουν, να  γνωρίζουν  με  βεβαιότητα  ότι  όλα  τα  πράγματα  της  ζωής  αυτής  είναι  από  τη  φύση  τους  φθαρτά  και  εύκολα  αφαιρούνται  και  πετιούνται  και  κομματιάζονται.  Επομένως  δεν  πρέπει  να  θλίβονται  με  όσα  συμβαίνουν.
Να  μην  ακλουθούμε  την  ενάρετη  και  θεάρεστη  διαγωγή  για  να  μας  επαινέσουν  οι  άνθρωποι, αλλά  για  τη  σωτηρία  της  ψυχής  ας  προτιμήσομε  την  ενάρετη  ζωή. Γιατί  κάθε  ημέρα  ο  θάνατος  είναι  μπροστά  στα  μάτια  μας  και  τα  ανθρώπινα  είναι  αβέβαια  και  σκοτεινά.
  
 Μέγας Αντώνιος από το βιβλίο: Μικρή Φιλοκαλία

εκδ. Αποστολική Διακονία


Δείτε Επίσης...

by click4money