Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...
Βοηθήστε κι εσείς τους ασθενείς γύρω σας στέλνοντας στο e-mail: - s.orthodoxias1@gmail.com - ή συμπληρώνοντας στην φόρμα επικοινωνίας, τα ονόματα ασθενών και σημειώστε και την ασθένειά τους, προκειμένου να τους μνημονεύουμε στις Ιερές Ακολουθίες και Παρακλήσεις της Παναγίας μας... γίνε κι εσύ ένας κρίκος της ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ!!!

Προτεινόμενη ανάρτηση

"Φεύγω από εδώ " - Προφητεία της Παναγίας Βασίλισσας

Στην Αποκάλυψη διαβάζουμε:  « Και εβλήθη ο δράκων, ό όφις ό μέγας ό αρχαίος, ό καλούμενος Διάβολος και ό Σατανάς, ό πλανών την οικουμένη όλην, εβλήθη εις την γήν, και οι άγγελοι αυτού μετ' αυτού εβλήθησαν» ('Αποκ. ΙΒ' 9). Στην πάλη του με τον αρχάγγελο Μιχαήλ, ό Σατανάς νικήθηκε και έτσι, αυτός ό «δράκων, ό όφις ό μέγας, ό καλούμενος Διάβολος», ρίχτηκε στη γη ηττημένος, μαζί με όλες τίς σκοτεινές του δυνάμεις. Δε θα πάψει, ωστόσο, ποτέ, να επιχειρεί τον πόλεμο κατά του Θεού, στο πρόσωπο των ανθρώπων. Και μόλις ό Θεός έπλασε τους πρώτους ανθρώπους, έγινε κιόλας, ή πρώτη έφοδος. «Χτύπησε» ό Σατανάς με τη μορφή του φιδιού. Και πώς τα κατάφερε; Γνωστό το τέχνασμα του με την υπόσχεση της ισοθείας. «Και έσεσθε ως θεοί»! Αυτό ήταν το ευαγγέλιο του «όφεως». Αυτή ήταν ή γοητευτική υπόσχεση του Σατανά. Και ή αυτονομία αυτή του ανθρώπου, υπήρξε και ή καταστροφή του. Από τότε, ό «όφις ό αρχαίος», θ' αντιστρατεύεται για πάντα το έργο του Θεού. Ότι κακό πια θα γίνεται στον κόσμο, θα

Γέροντας Παΐσιος: Ἡ δύναμη τοῦ καλοῦ λογισμοῦ

- Γέρονταστην  Παλαιὰ  Διαθήκηστὸ  Δ’  βιβλίο  των  ΜακκαβαίωνἀναφέρεταιὋ εὐσεβὴς λογισμὸς δὲν εἶναι ἔκριζωτής των παθῶν, ἄλλα ἀνταγωνιστῆς. Τί σημαίνει;
- Κοίταξε νὰ δῆς: Τὰ πάθη εἶναι βαθιὰ ριζωμένα μέσα μας, ἀλλὰ ὃ εὐσεβής, ὃ καλός, λογισμὸς μᾶς βοηθάει  νὰ  μην  ὑποδουλωνώμαστε  σ’  αὐτάὌταν  ὂ  ἀνθρωπος  φέρνη  ὅλο  καλούς  λογισμούς  καὶ σταθεροποίηση μιὰ καλὴ κατάσταση, τὰ πάθη παύουν νὰ ἐνεργοῦν, ὁπότε εἶναι σὰν νὰ μὴν ὑπάρχουν. Δηλαδὴ ὃ εὐσεβὴς λογισμός  δὲν ξερριζώνει τὰ πάθη,  ἀλλὰ τὰ πολεμάει καὶ  μπορεὶ  νὰ τὰ καταβάλη. Νομίζω, ὃ συγγραφεὺς περιγράφει τί μπόρεσαν νὰ ὑποφέρουν οἳ Ἅγιοι Ἑπτὰ Παῖδες, ἢ μητέρα τοὺς Ἅγια Σολομονὴ καὶ ὃ διδάσκαλος τους  Ἅγιος Ἔλεαζαρος,  ἔχοντας  εὐσεβείς  λογισμούς,  γιὰ  νὰ  δείξη ἀκριβῶς τὴν δύναμη τοϋ καλοῦ λογισμοῦ.

   Ἕνας καλὸς λογισμὸς ἰσοδυναμεῖ μὲ μιὰ πολύωρη ἀγρυπνία! Ἔχει μεγάλη δύναμη. Ὅπως τώρα κάποια  νέα  ὄπλα  σταματούν  μὲ  ἀκτίνες  λέιζερ  τον  πύραυλο  στην  βάση  τοὺ  καὶ  τον  ἐμποδίζουν  νὰ ἔκτοξευθη, ἔτσι καὶ οἱ καλοὶ λογισμοὶ προλαβαίνουν καὶ καθηλώνουν τοὺς κακοὺς λογισμοὺς στὰ ἀεροδρόμια τοῦ διαβόλου, ἄπό τα ὅποια ξεκινοῦν. Γι’ αὐτὸ προσπαθῆστε, ὅσο μπορεῖτε, πρὶν προλάβη ὃ πειρασμός  νὰ  σᾶς φυτέψη κακούς  λογισμούς,  νὰ  φυτεύετε  ἐσείς  καλούς  λογισμούς,  γιὰ  νὰ  γίνη  ἢ καρδιὰ σᾶς ἀνθόκηπος καὶ νὰ συνοδεύεται ἢ προσευχή σας ἄπο τὴν θεία εὔωδιά της καρδίας σας.
   Ὄταν  κανείς  κρατὰ  ἔστω  καὶ  λίγο  ἀριστερό,  δηλαδὴ  κακό,  λογισμὸ  γιὰ  κάποιον, ὁποιαδήποτε  ἄσκηση  καὶ  ἄν  κάνη,  νηστεία,  ἀγρυπνία  κ.λπ.,  πάει  χαμένη.  Σὲ  τὶ  θὰ  τὸν βοηθήση ἢ ἄσκηση, ἂν δὲν ἀγωνίζεται παράλληλα νὰ μὴ δέχεται τοὺς κακοὺς λογισμούς; Γιατί νὰ μὴν ἄδειαση ἄπό το πιθάρι πρῶτα ὅλο το κατακάθι τοῦ λαδιοῦ, ποῦ εἶναι μόνο γιὰ σαπούνι, καὶ ὕστερα νὰ βάλη τὸ καλὸ λάδι, ἄλλα βάζει τὸ καλὸ μὲ τὸ ἄχρηστο καὶ τὸ μουρνταρεύει;
  Ἔνας  ἁγνός,  καλός,  λογισμός  ἔχει  μεγαλύτερη  δύναμη  ἄπο  κάθε  ἄσκηση.  Κάποιος νέος λ.χ. πολεμεῖται ἄπο τὸν διάβολο καὶ ἔχει ἀκάθαρτους λογισμοὺς καὶ κάνει ἀγρυπνίες, νηστεῖες, τριήμερα, γιὰ νὰ ἀπαλλαγῆ ἄπο αὐτούς. Ἕνας ἁγνὸς λογισμὸς ὅμως ποῦ θὰ φέρη ἔχει  μεγαλύτερη  δύναμη  καὶ  ἄπο  τις  ἀγρυπνίες  καὶ  ἄπο  τις  νηστείες  ποὺ  κάνει  καὶ  τὸν βοηθάει πιὸ θετικά.
- Γέροντα,  ὄταν  λέτε  ἁγνός  λογισμός,  ἀναφέρεσθε  μόνο  σὲ  εἰδικὰ  θέματα  ἢ  καὶ  σὲ γενικώτερα;
- Καὶ  σὲ  γενικώτερα.  Γιατὶ  ὂ  ἄνθρωπος,  ὄταν  τὰ  βλέπη  ὄλα  μὲ  καλούς  λογισμούς, ἑξαγνίζεται  καὶ  χαριτώνεται  ἄπο  τον  Θεό.  Μὲ  τους  ἀριστερούς  λογισμούς  κατακρίνει  καὶ ἀδικεὶ  τους  ἄλλους,  ἐμποδίζει  την  θεία  Χάρη  νὰ  ἔρθη,  καὶ  ἔρχεται  ἐπειτα  ὂ  διαβολος  καὶ  τὸν ἁλωνίζει.
- Δηλαδή, Γέροντα, ἐπειδὴ κατακρίνει, δίνει δικαίωμα στὸν διάβολο νὰ τὸν ἅλωνιση;
- Ναί. Ὅλη ἢ βάση εἴναι  ὂ  καλός  λογισμός. Αὐτὸ εἶναι ποὺ  ἀνεβάζει  τὸν ἄνθρωπο,  τὸν ἀλλοιώνει  προς  τὸ  καλό.  Πρέπει νὰ φθάση κανεὶς στὸ σημεῖο νὰ τὰ βλέπη ὅλα καθαρά.  Εἶναι αὐτὸ ποῦ εἶπε ὃ Χριστός: Μὴ κρίνετε κατ’ ὄψιν, ἀλλὰ τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνατε. Μετὰ φθάνει ὃ ἄνθρωπος σὲ μία κατάσταση ποῦ βλέπει τὰ πάντα μὲ τὰ πνευματικὰ μάτια ὄχι μὲ τὰ ἀνθρώπινα. Ὅλα τα δικαιολογεῖ, μὲ τὴν καλὴ ἔννοια.
  Πρέπει  νὰ προσέχουμε νὰ  μὴ δεχώμαστε τὰ πονηρὰ τηλεγραφήματα  τοὺ  διαβόλου, γιὰ  νὰ  μὴ  μολύνουμε  τον  Ναόν  τον  Ἁγίου  Πνεύματος καὶ  ἀπομακρυνθὴ  ἢ  Χάρις  τοῦ Θεοῦ,  μὲ  ἀποτέλεσμα  νὰ  σκοτισθοῦμε.  Τὸ  Ἅγιο  Πνεῦμα,  ὄταν  δὴ  τήν  καρδιὰ  μας  ἁγνή, ἔρχεται  καὶ κατοικεῖ μέσα μας,  γιατί ἀγαπάει τήν  ἁγνότητα  – γι’  αὐτὸ  καὶ παρουσιάσθηκε σὰν περιστέρι.

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ
ΛΟΓΟΙ Γ’ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

Δείτε Επίσης...

by click4money