Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...
Βοηθήστε κι εσείς τους ασθενείς γύρω σας στέλνοντας στο e-mail: - s.orthodoxias1@gmail.com - ή συμπληρώνοντας στην φόρμα επικοινωνίας, τα ονόματα ασθενών και σημειώστε και την ασθένειά τους, προκειμένου να τους μνημονεύουμε στις Ιερές Ακολουθίες και Παρακλήσεις της Παναγίας μας... γίνε κι εσύ ένας κρίκος της ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ!!!

Προτεινόμενη ανάρτηση

"Φεύγω από εδώ " - Προφητεία της Παναγίας Βασίλισσας

Στην Αποκάλυψη διαβάζουμε:  « Και εβλήθη ο δράκων, ό όφις ό μέγας ό αρχαίος, ό καλούμενος Διάβολος και ό Σατανάς, ό πλανών την οικουμένη όλην, εβλήθη εις την γήν, και οι άγγελοι αυτού μετ' αυτού εβλήθησαν» ('Αποκ. ΙΒ' 9). Στην πάλη του με τον αρχάγγελο Μιχαήλ, ό Σατανάς νικήθηκε και έτσι, αυτός ό «δράκων, ό όφις ό μέγας, ό καλούμενος Διάβολος», ρίχτηκε στη γη ηττημένος, μαζί με όλες τίς σκοτεινές του δυνάμεις. Δε θα πάψει, ωστόσο, ποτέ, να επιχειρεί τον πόλεμο κατά του Θεού, στο πρόσωπο των ανθρώπων. Και μόλις ό Θεός έπλασε τους πρώτους ανθρώπους, έγινε κιόλας, ή πρώτη έφοδος. «Χτύπησε» ό Σατανάς με τη μορφή του φιδιού. Και πώς τα κατάφερε; Γνωστό το τέχνασμα του με την υπόσχεση της ισοθείας. «Και έσεσθε ως θεοί»! Αυτό ήταν το ευαγγέλιο του «όφεως». Αυτή ήταν ή γοητευτική υπόσχεση του Σατανά. Και ή αυτονομία αυτή του ανθρώπου, υπήρξε και ή καταστροφή του. Από τότε, ό «όφις ό αρχαίος», θ' αντιστρατεύεται για πάντα το έργο του Θεού. Ότι κακό πια θα γίνεται στον κόσμο, θα

ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ: «Προς τον Ιερέα της Παναγίας Βασίλισσας πατέρα Νικόλαο»



 "Προς τον Ιερέα της Παναγίας Βασίλισσας
 π. Νικόλαο"


Ονομάζομαι Αριστείδης Τριανταφυλλίδης και κατάγομαι από την Μικρά Ασία. Ως πρόσφυγες εγκατασταθήκαμε στην Αθήνα, όπου και γεννήθηκα από πολύ θρησκευόμενους γονείς που από μικρό με είχαν στην Εκκλησία διακονώντας ως παπαδάκι. Διαμένω στο Κουκάκι και άκουσα από μια γνωστή μου την Μαριάτζελα για τα διάφορα θαύματα που γίνονται κατά καιρούς στην Εκκλησία σας.  Έτσι αποφάσισα να σας εξιστορήσω αυτά μου έκανε η ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ όλο τον περασμένο χρόνο.
   Το 2018 μας μπήκε άσχημα γιατί τις πρώτες μέρες του χρόνου πήγαμε την γυναίκα μου στο νοσοκομείο από ισρόφυση τροφών στους πνεύμονες και μιας βαριάς βρογχοπνευμονίας. Δεν γνωρίζω από ιατρικές γνωματεύσεις, αλλά στις αναλυτικές εξετάσεις αίματος μία τιμή με ανώτερο το 10 είχε δείκτη 47 και στις επόμενες δύο ημέρες πήγε στο 350.
    Επειδή εγώ δεν σας ήξερα πατέρα Νικόλαε, παρακάλεσα την Μαριάτζελα να μεσολαβήσει ώστε να διαβαστεί μία ευχή από εσάς ή τέλος πάντων ότι εσείς θεωρούσατε καλύτερο.  Απ’ ότι μου είπε η κοπέλα διαβάσατε αμέσως μια ευχή και την διαβεβαιώσατε πως όλα θα πάνε καλά και να μην ανησυχούμε, τόσο εγώ όσο και τα παιδιά μου.
Πράγματι σιγά-σιγά μετά από μερικές μέρες άρχισε η σύζυγός μου να συνέρχεται, να της ελαττώνουν αργά αλλά σταθερά το οξυγόνο και τα φάρμακα και στο τέλος, μετά από 25 μέρες φύγαμε και πήγαμε στο σπίτι μας.
Σε συζήτηση που είχα με ένα Διευθυντή αιματολογικής κλινικής του Νοσοκομείου που την κουράρει 12 χρόνια και θεωρείτε ένας από τους 5 καλλίτερους στην Ευρώπη, μου είπε το εξής: 
-«Η Ευτυχία πήγε μέχρι τον ΘΕΟ και γύρισε».

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ είχε κάνει το θαύμα της!

Θα ήθελα να αναφέρω και ένα 2ο περιστατικό μου συνέβη τον Ιούλιο του 2018.  Η Σύζυγος μου έπεσε και έσπασε το δεξιό ισχίο της και από λάθος ενός γιατρού έμεινε σπίτι 12 μέρες με το σπασμένο πόδι που της είχε δημιουργήσει εσωτερική αιμορραγία.
   Την πήγαμε στο Νοσοκομείο και μας είπαν πως ήταν μια δύσκολη εγχείριση γιατί το κόκκαλο είχε γίνει σμπαράλια.  Ήρθε η μέρα του χειρουργείου που η διάρκειά του ήταν 40 λεπτά.
   Η ώρα περνούσε αλλά κανένας γιατρός δεν έβγαινε να μας πει πως πήγαινε η γυναίκα μου.  Μετά από δύο ώρες βγήκε ο αναισθησιολόγος και μας είπε πως προσπαθούν να την κρατήσουν στην ζωή διότι η πίεση και ο αιματοκρίτης είχαν πέσει πάρα πολύ χαμηλά και κόντευαν να την χάσουν.  Η κόρη μου πανικοβλήθηκε αλλά εγώ, μη χάνοντας την ψυχραιμία μου σκέφτηκα αμέσως την ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ και τον Ιερέα της.
   Αμέσως πήρα την Μαριάτζελα τηλέφωνο και την παρακάλεσα να μεσολαβήσει στον παπά Νικόλα.  Ο Ιερέας αμέσως διάβασε μια ευχή και την διαβεβαίωσε πως όλα θα πάνε καλά και να μην φοβόμαστε.  Αφού περάσανε 7 ολόκληρες ώρες την έβγαλαν από το χειρουργείο και την μετέφεραν στον θάλαμο.  Αφού πέρασε η μπόρα μας είπαν πως (και το είδα και εγώ) πως της έβαλαν σύνολον 11 φιάλες αίμα και 6 φιάλες πλάσμα για να μπορέσει να επιζήσει… και επέζησε!

   Για άλλη μια φορά η ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ είχε κάνει το θαύμα της.

Δεν ξέρω γιατί αλλά πολλές φορές εκεί που ήμουν απελπισμένος ξαφνικά από εκεί που δεν το περίμενα, μου ερχότανε βοήθεια…

     Οι απόψεις μου περί ιεροσύνης είναι πολύ αυστηρές.  Θεωρώ τους ιερείς εκπροσώπους του ΧΡΙΣΤΟΥ και αυτούς που πρέπει να δίνουν πρώτοι το καλό παράδειγμα, να ανοίγουν την αγκαλιά τους στον κάθε ταλαίπωρο ή πονεμένο χριστιανό, να ακούν τον πόνο του και να προσπαθούν να τον παρηγορήσουν και να τον γαληνεύσουν.

   Με μεγάλη μου έκπληξη και ευχαρίστηση βρήκα ένα ακόμη ευσυνείδητο πραγματικό ιερέα που νοιάζεται για τον κάθε συνάνθρωπό του.

   Ευχαριστώ πάτερ Νικόλαε, ο ΘΕΟΣ να σε έχει πάντα καλά γερό και δυνατό.

Με απέραντο Σεβασμό προς κάθε Ιερό και Όσιο και εσένα που τα εκπροσωπείς
Αριστείδης Τριανταφυλλίδης

Σχόλια

Δείτε Επίσης...

by click4money