Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...
Βοηθήστε κι εσείς τους ασθενείς γύρω σας στέλνοντας στο e-mail: - s.orthodoxias1@gmail.com - ή συμπληρώνοντας στην φόρμα επικοινωνίας, τα ονόματα ασθενών και σημειώστε και την ασθένειά τους, προκειμένου να τους μνημονεύουμε στις Ιερές Ακολουθίες και Παρακλήσεις της Παναγίας μας... γίνε κι εσύ ένας κρίκος της ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ!!!

Προτεινόμενη ανάρτηση

"Φεύγω από εδώ " - Προφητεία της Παναγίας Βασίλισσας

Στην Αποκάλυψη διαβάζουμε:  « Και εβλήθη ο δράκων, ό όφις ό μέγας ό αρχαίος, ό καλούμενος Διάβολος και ό Σατανάς, ό πλανών την οικουμένη όλην, εβλήθη εις την γήν, και οι άγγελοι αυτού μετ' αυτού εβλήθησαν» ('Αποκ. ΙΒ' 9). Στην πάλη του με τον αρχάγγελο Μιχαήλ, ό Σατανάς νικήθηκε και έτσι, αυτός ό «δράκων, ό όφις ό μέγας, ό καλούμενος Διάβολος», ρίχτηκε στη γη ηττημένος, μαζί με όλες τίς σκοτεινές του δυνάμεις. Δε θα πάψει, ωστόσο, ποτέ, να επιχειρεί τον πόλεμο κατά του Θεού, στο πρόσωπο των ανθρώπων. Και μόλις ό Θεός έπλασε τους πρώτους ανθρώπους, έγινε κιόλας, ή πρώτη έφοδος. «Χτύπησε» ό Σατανάς με τη μορφή του φιδιού. Και πώς τα κατάφερε; Γνωστό το τέχνασμα του με την υπόσχεση της ισοθείας. «Και έσεσθε ως θεοί»! Αυτό ήταν το ευαγγέλιο του «όφεως». Αυτή ήταν ή γοητευτική υπόσχεση του Σατανά. Και ή αυτονομία αυτή του ανθρώπου, υπήρξε και ή καταστροφή του. Από τότε, ό «όφις ό αρχαίος», θ' αντιστρατεύεται για πάντα το έργο του Θεού. Ότι κακό πια θα γίνεται στον κόσμο, θα

Οσίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου: "Επέμβαση χωρίς νάρκωση"

- Με την πίστη, παιδί μου Ανάργυρε, μπορείς να κάνεις τα αδύνατα, δυνατά. Βέβαια, εμείς δεν έχουμε τόσο μεγάλη πίστη, για να μετακινήσουμε ακόμη και βουνά. Ούτε να κάνουμε μεγάλα θαύματα, που κάνουν οι  Άγιοι του Θεού, με την Χάρη του καλού μας Θεού.



Μπορούμε, όμως, και εμείς οι αμαρτωλοί, όπως είμαι εγώ, όταν ακουμπήσουμε τις ελπίδες μας στο Χριστό, να πετύχουμε θαυμαστά πράγματα και να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις και γεγονότα, που αφήνουν ακόμη και τους επιστήμονες άναυδους και σηκώνουν ψηλά τα χέρια!

Αυτά και άλλα πολλά, μου ’λεγε σε μία συζήτηση που κάναμε μία ημέρα στο Μοναστήρι τού  Αγίου Νικολάου στα Καλλίσια Αττικής, η οποία είχε σαν θέμα την δύναμη της Πίστεως στον Χριστό μας.

Και ενώ ο άγιος πατέρας συνέχιζε να μου αναπτύσσει το θέμα κι εγώ τον κοίταζα κατάματα, ως συνήθως, προσπαθώντας να διαβάσω τη σκέψη του, ο μακαριστός Γέροντας με παρατήρησε, γιατί τον κοιτάζω έτσι στα μάτια. Και πρόσθεσε:

-Δεν με πιστεύεις; Άκουσε να σου διηγηθώ κάτι που συνέβη σε μένα τον ίδιο και θα δεις πόσο μεγάλη είναι η δύναμη της Πίστεως: Είχα βγάλει στο κεφάλι μου μία μεγάλη ελιά, σαν ρεβύθι, η οποία συνεχώς μεγάλωνε και πονούσα πολύ. Γνώριζα, με την Χάρη που μου έχει δώσει ο Θεός, ότι έπρεπε να αφαιρεθεί, γιατί θα εξελίσσετο σε κακοήθη.

Συμφώνησαν μαζί μου και οι γιατροί και γι’ αυτό μου έκλεισαν ημερομηνία για χειρουργείο. Στο χειρουργείο, όμως, εγώ διεφώνησα μαζί τους.  Εκείνοι επέμεναν να γίνει αφαίρεση της ελιάς με τοπική νάρκωση, γιατί και η διάρκεια της επέμβασης θα ήταν μεγάλη, και οι πόνοι της επέμβασης αφόρητοι.  
Εγώ αρνήθηκα και τους είπα ότι, ούτε αφαίρεση θα κάνετε, ούτε νάρκωση. Αλλά θα την καυτηριάσετε με διαθερμοπληξία. Οι γιατροί τρόμαξαν και μου είπαν ότι κάτι τέτοιο είναι επιστημονικώς αδύνατον. Εγώ, όμως, επέμενα και επειδή ήσαν δικά μου παιδιά, δεν ήθελαν να με στενοχωρήσουν και μου είπαν: «Θα την κάνουμε με δική σας ευθύνη».

Έκαναν τον σταυρό τους και άρχισαν.  Εγώ έκλεισα τα μάτια μου και μπροστά μου φαντάστηκα τόν  Εσταυρωμένο  Ιησού σε ένα μεγάλο Σταυρό και με μεγάλη πίστη έλεγα, συνεχώς μέσα μου: Κύριε ημών  Ιησού Χριστέ, ελέησόν με. Οι γιατροί με αγωνία και με χέρια που έτρεμαν συνέχιζαν την καυτηρίαση, ενώ το χειρουργείο είχε «ντουμανιάσει» από καπνό και οσμή ψημένου κρέατος!  

Όσο περνούσε η ώρα, τόσο μεγάλωνε η πίστη μου και έφθασα σε τέτοιο σημείο, που δεν αισθανόμουν σχεδόν τίποτε! Αντίθετα, τους γιατρούς τους είχε κόψει κρύος ιδρώτας. Δεν πίστευαν στα μάτια τους.

Συνέχεια με ρωτούσαν, εάν αισθάνομαι καλά και εγώ τους έλεγα: Προχωρήστε.  Η επέμβαση διήρκεσε περισσότερο από 3/4 της ώρας.  Όταν τελείωσε, σηκώθηκα ήρεμος και γελαστός και αφού ευχαρίστησα τον Θεόν και τους γιατρούς, πρόσθεσα: Μεγάλα τα της πίστεως κατορθώματα!
Βλέπεις, λοιπόν, παιδί μου Ανάργυρε, τι μπορεί να πετύχει ο άνθρωπος, όταν έχει πίστη στο Θεό; Γι’ αυτό και εσύ να πιστεύεις και να μη φοβάσαι τίποτε στη ζωή σου, γιατί ο Θεός είναι μεγαλύτερος από όλους και από όλα!

ΠΗΓΗ

Δείτε Επίσης...

by click4money