Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...
Βοηθήστε κι εσείς τους ασθενείς γύρω σας στέλνοντας στο e-mail: - s.orthodoxias1@gmail.com - ή συμπληρώνοντας στην φόρμα επικοινωνίας, τα ονόματα ασθενών και σημειώστε και την ασθένειά τους, προκειμένου να τους μνημονεύουμε στις Ιερές Ακολουθίες και Παρακλήσεις της Παναγίας μας... γίνε κι εσύ ένας κρίκος της ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ!!!

Προτεινόμενη ανάρτηση

"Φεύγω από εδώ " - Προφητεία της Παναγίας Βασίλισσας

Στην Αποκάλυψη διαβάζουμε:  « Και εβλήθη ο δράκων, ό όφις ό μέγας ό αρχαίος, ό καλούμενος Διάβολος και ό Σατανάς, ό πλανών την οικουμένη όλην, εβλήθη εις την γήν, και οι άγγελοι αυτού μετ' αυτού εβλήθησαν» ('Αποκ. ΙΒ' 9). Στην πάλη του με τον αρχάγγελο Μιχαήλ, ό Σατανάς νικήθηκε και έτσι, αυτός ό «δράκων, ό όφις ό μέγας, ό καλούμενος Διάβολος», ρίχτηκε στη γη ηττημένος, μαζί με όλες τίς σκοτεινές του δυνάμεις. Δε θα πάψει, ωστόσο, ποτέ, να επιχειρεί τον πόλεμο κατά του Θεού, στο πρόσωπο των ανθρώπων. Και μόλις ό Θεός έπλασε τους πρώτους ανθρώπους, έγινε κιόλας, ή πρώτη έφοδος. «Χτύπησε» ό Σατανάς με τη μορφή του φιδιού. Και πώς τα κατάφερε; Γνωστό το τέχνασμα του με την υπόσχεση της ισοθείας. «Και έσεσθε ως θεοί»! Αυτό ήταν το ευαγγέλιο του «όφεως». Αυτή ήταν ή γοητευτική υπόσχεση του Σατανά. Και ή αυτονομία αυτή του ανθρώπου, υπήρξε και ή καταστροφή του. Από τότε, ό «όφις ό αρχαίος», θ' αντιστρατεύεται για πάντα το έργο του Θεού. Ότι κακό πια θα γίνεται στον κόσμο, θα

Προϋποθέσεις για τη συνάντηση - Α΄ ΜΕΡΟΣ

Π. Αντώνιος Μπλούμ – Μητροπολίτης Σουρόζ (1914- 2003)
Το είδος της συνάντησης.


 Όπως και να το κάνουμε, καθένας που επιδιώκει τη συνάντηση με τα βαθειά νοήματα του κόσμου είναι μόνος και πρέπει να μάθει να αναγνωρίζει την ύπαρξη του άλλου. Και αυτή η αναγνώριση πρέπει να γίνει μέσα σε μία σχέση κι όχι στην απομόνωση. Αυτό είναι σημαντικό. Δεν γνωρίζουμε τίποτα και κανένα παρά μόνο μέσα από μία σχέση. Αν αποσυνδεθούμε, τίποτα δεν υπάρχει για μας. 

Αλλά είναι επικίνδυνο να μην ξέρουμε τίποτα και κανένα παρά μόνο σε σχέση με τον εαυτό μας. Αυτό σημαίνει να αποκεντρώσουμε το σύμπαν. Αναφέροντας τα πάντα στον εαυτό μας τον παραμορφώνουμε και τον κάνουμε τόσο μικρό και τιποτένιο, όπως είμαστε εμείς, με τις μικρές και τιποτένιες επιθυμίες μας. Έτσι όταν αρχίζουμε να αναγνωρίζουμε την ύπαρξη του άλλου, πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παραμερίσουμε ως ένα βαθμό τον εαυτό μας, να τον υπερβούμε και να παραδεχθούμε τις ανάγκες του άλλου και τα δικαιώματά του για ανεξαρτησία και ελευθερία, έξω από μας. Πρέπει να αποδεχτούμε αυτή την ετερότητα που δεν μπορεί να παραγνωριστεί. Ο,τι και να κάνουμε, όσο καλά και να τον ξέρουμε, όσο κοντά του κι αν είμαστε, και αυτό είναι ακόμα πιο αληθές για τον άνθρωπο με το Θεό παρά για τον άνθρωπο με τον άνθρωπο, πάντα παραμένει ένα κεντρικό μυστήριο που ποτέ δεν μπορούμε να το λύσουμε. 

Στο Βιβλίο της Αποκαλύψεως υπάρχει ένα εξαιρετικό εδάφιο, όπου ο Ιωάννης λέει ότι αυτοί που πηγαίνουν στη Βασιλεία παίρνουν μία άσπρη πέτρα με ένα όνομα γραμμένο πάνω της το οποίο γνωρίζουν μόνο αυτοί κι ο Θεός. Αυτό το όνομα δεν είναι η ετικέττα που μας δόθηκε και που μας φωνάζουν σε αυτό τον κόσμο. Το αληθινό μας όνομα, το αιώνιό μας όνομα είναι φτιαγμένο ακριβώς στα μέτρα μας, για όλη μας την ύπαρξη... Μας ορίζει και μας εκφράζει τέλεια. Είναι γνωστό μόνο στο Θεό και Αυτός μας το ανακοινώνει. Κανείς άλλος δεν μπορεί να το ξέρει γιατί εκφράζει τη μοναδικότητα της σχέσης μας με το Δημιουργό μας. Πόσο συχνά φθείρονται ανθρώπινες σχέσεις γιατί ένας άνθρωπος θέλει να αποκαλυφτεί περισσότερο από το δυνατό η γιατί ο άλλος άνθρωπος θέλει να διεισδύσει σε μία περιοχή που είναι ιερή και μόνο για το Θεό. Είναι μια μάταιη επιθυμία και δεν μπορεί να ικανοποιηθεί. Είναι σαν ένα παιδί που ψάχνει να βρει την πηγή μιας πηγής, το σημείο από όπου αρχίζει να βγαίνει το νερό, το σημείο πριν από το οποίο δεν υπάρχει νερό. Σ’ αυτή την περίπτωση μπορεί κανείς μόνο να καταστρέψει, όχι να ανακαλύψει.

Αλλά δεν αρκεί να αναγνωρίσουμε το δικαίωμα του άλλου για να υπάρχει, να αποδεχτούμε αυτή τη μη παραγνωρίσιμη ετερότητα. Πρέπει να είμαστε ικανοί να δούμε, να ακούσουμε και να κρίνουμε. Αλλοιώς η συνάντηση δεν θα είναι καρποφόρα. ... (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)




Δείτε Επίσης...

by click4money