«Ὁ Ἕλλην ἀληθῶς ἐγεννήθει ἴνα φιλοσοφῆ, διότι ἐγεννήθη διδάσκαλος τῆς ἀνθρωπότητος» Ἅγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως

ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ...

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...

ΤΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ - ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ...
Βοηθήστε κι εσείς τους ασθενείς γύρω σας στέλνοντας στο e-mail: - s.orthodoxias@gmail.com - ή συμπληρώνοντας στην φόρμα επικοινωνίας, τα ονόματα ασθενών και σημειώστε και την ασθένειά τους, προκειμένου να τους μνημονεύουμε στις Παρακλήσεις των Αγίων και Ιαματικών Αναργύρων και της Παναγίας Βασίλισσας... γίνε κι εσύ ένας κρίκος της ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ!!!

Σάββατο, 11 Μαρτίου 2017

Ομιλία εις την Β΄ Κυριακή Νηστειών - Α΄ ΜΕΡΟΣ

Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς
  Η (νηστεία είναι) οδός, με τήν οποία εσύ και εγώ βαδίζουμε πρός τήν Ανάστασι. Τήν ανάστασι του σώματος και τής ψυχής. Ναι. Και εσύ και εγώ. Γι’ αυτό η νηστεία είναι θαυμαστή. Γιατί είναι ένας δρόμος. Για που; Για την Ανάστασι. Και λοιπόν, αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει Ανάστασι – νίκη κατά του θανάτου· Ανάστασι – νίκη κατά της αμαρτίας· Ανάστασι – νίκη κατά του διαβόλου. Αυτό είναι η νηστεία! 

Σε ένα θαυμάσιο στιχηρό αυτών των ημερών ψάλλαμε και προσευχηθήκαμε: «Ακολουθήσωμεν τω δια νηστείας ημίν, την κατά του διαβόλου νίκην υποδείξαντι, Σωτήρι, των ψυχών ημών» (Πέμπτη Α  Ἑβδομάδος των Νηστειών, Απόστιχα Εσπερινού). 

Νηστεία – νίκη κατά του διαβόλου. Να η καλή είδησι, που ο Κύριος μας έφερε. Θέλεις νίκη κατά της αμαρτίας; Θέλεις νίκη κατά του εφευρέτου της αμαρτίας, κατά του ιδίου του διαβόλου; Ορίστε, η νηστεία –λέγει ο Σωτήρ. 

Ναι, με την νηστεία εσύ γίνεσαι ο μεγαλύτερος νικητής σε αυτόν τον κόσμο. Ποιός νίκησε τον διάβολο, ποιός, εκτός από τον Κύριο Ιησού Χριστό; Κανένας άλλος. Γι’ αυτό, Αυτός είναι ο Σωτήρ του κόσμου, διότι μόνο Αυτός είναι Θεός, πιο ισχυρός από τον διάβολο. Όλα τα άλλα είναι πιο ανίσχυρα από αυτόν. Και εμείς, ακολουθώντας Τον, στην πραγματικότητα ακολουθούμε τον Νικητή που μας δίνει πάντοτε την νίκη κατά του διαβόλου, κατά του κάθε διαβόλου που μας επιτίθεται για να μας νικήση και να μας ρίξη στην αμαρτία. Σε τι, δηλαδή; Στον θάνατο. ....(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)